Nog even geduld!

4 april 2018 - Nederland, Nederland

Het is al bijna zover, we gaan op reis! Op dit moment nog maar 5 dagen, om heel precies te zijn 4 dagen en 14 uur, totdat onze vlucht vertrekt ;). Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen! Visums binnen, tickets geboekt, nu alleen nog de koffer! Die ik stiekem al aan het inpakken ben… Wij nemen allemaal een koffer mee waarin spullen komen voor beide scholen die wij gaan bezoeken. Veel mensen hebben al spullen meegegeven en ook ik heb inkopen gedaan. Een hele koffer vol gaat dus zeker lukken, als we er niet nog een bij moeten boeken...

Bij de afgelopen bijeenkomst hebben wij foto’s gemaakt, misschien dat jullie die al hebben gezien? Maar deze staan dus op Facebook, Instagram, de websites en nog veel meer! Poeh, misschien hadden we hem nog een keertje opnieuw moeten doen, niet verwacht dat zóveel mensen hem zouden zien. Wel gaaf natuurlijk! Zeker als je zelfs bij de schoonheidsspecialiste herkend wordt ;).

Oké, het is echt bijna zover, kan het niet beseffen. Wij zijn er al zo lang mee bezig geweest. En nu gaan we, nu gaan we ECHT bijna. Het is heel leuk, maar ook zo spannend. De hele dag bestaat uit nadenken, maar ondertussen weet je ook niet wat je moet verwachten. We zijn allemaal druk bezig met de voorbereidingen, zoals ik net al zei. Wat kan er nog mee? Mis ik iets? Kan ik nog iemand vragen die spullen zou kunnen hebben? Uhh en nog heel veel andere vragen. Maar wat heb ik er ontzettend veel zin in!

Ik hoop dat jullie ook zin hebben om mijn blogs komende weken te gaan lezen! Er zijn trouwens al zoveel bezoekers geweest, echt gaaf! Bedankt allemaal! Zou het heel leuk vinden als jullie mij en de anderen blijven volgen tijdens deze speciale reis!

X Julia

1. Pascale:
    4 april 2018
    Leuk Julia! Ik heb er ook superveel zin in!! 4 dagen en 14 uur. Ik tel af....
  2. Toke:
    4 april 2018
    Succes Julia en je mededeizigers, mooi om jullie reis te mogen volgen, ook bijzonder voor jullie ouders.
  3. Sam vd heuvel:
    Ik blijf Hey zeker volgen Juul!! X 💋💋
  4. Oma en opa vd brug:
    4 april 2018
    Hartstikke gaaf en spannend bovenal.
    Aftellen maar....
  5. Corine Rijff:
    4 april 2018
    Wat een geweldig initiatief! Heel veel succes daar!
  6. Ellen van de Kamp:
    4 april 2018
    Super spannend voor jou, een hele beleving en heel veel plezier samen, succes!!!
  7. Roos Dams:
    4 april 2018
    Ik zal het allemaal blijven volgen💋😘vpxx
  8. Anne:
    5 april 2018
    He Julia! Leuk je blog! Ik gebruik dezelfde :)
    Heel veel plezier gewenst! Zet m op daar! Hoop dat je, net als ik, blijft reizen :)
    Groetjes ‘
  9. Opa en oma Stoop:
    5 april 2018
    Nog een paar spannende dagen en dan is het zover. Geweldig dat we jullie op deze manier mogen volgen. Goede reis allemaal, een mooie en gezellige tijd daar.
  10. Dorothe Coolen:
    5 april 2018
    Spannend Julia, maar wel heel leuk.
    Iedere kans aanpakken als zoiets vanuit school wordt aangeboden. Heel veel succes hiermee xx
  11. Ans:
    7 april 2018
    He Julia, ik wens je heel veel plezier en een hele fijne vlucht, ik je zeker volgen! Heel veel lieve groetjes en liefs v Ans🌏😘🍏✈🛫
  12. Georgia:
    7 april 2018